Porota

Složení odborné poroty

Filip Hráček
Account StrategistGoogle

Filip Hráček je Account Strategist v Google ČR. Má rozsáhlé zkušenosti s vedením online kampaní, měřením a optimalizací webů pro vyhledávače. V letech 2006–2007 vedl e-marketing pro řetězec parfumerií FAnn Retail, a.s. Od roku 2007 začal ve spolupráci s firmou NICOM, a.s., učit po České republice kurzy internetového marketingu pro manažery. Ve společnosti Google vytváří a konzultuje kampaně pro top české klienty od roku 2008. Kromě reklamního systému Google AdWords se specializuje také na služby Google Analytics nebo Google Website Optimizer. I nadále vede školení a workshopy, tentokrát však pod hlavičkou Googlu.
 


Petr Koubský
Stálý spolupracovník, TUESDAY Business Network

Vystudoval VŠCHT v Praze. Pracoval jako programátor, v letech 1990 – 2007 byl odborným novinářem zaměřeným na IT. Řídil časopisy Softwarové noviny a Inside. Od roku 2008 působí jako analytik a konzultant na volné noze. Externě přednáší na katedře informačních technologií pražské Vysoké školy ekonomické. Mezi jeho odborné zájmy patří sociologie a ekonomie informatiky, bezpečnost a mobilní technologie.
 


Petr Mára
konzultant, LOMBARDO

Od roku 1999 podniká v oblasti internetu a zabývá se jak vývojem webů a online marketingem (lombardo.cz), tak internetovými výzkumy (easyresearch.biz). Svůj zbývající čas věnuje publikování článků (převážně o Apple a IT), školení (Mac OS X a GTD), videoblogu Digit a freedivingu.

 
 


Petra Pavičová
Manažerka společenské odpovědnosti firmy T-Mobile Czech Republic a.s.

Již třetím rokem je manažerkou společenské odpovědnosti ve společnosti T-Mobile. Tomuto tématu se ale věnuje již od roku 2005. Do T-Mobile přinesla nový přístup ke společenské odpovědnosti. Tento koncept je mnohem strategičtější a je založen na úzkém propojení byznysu a společenské odpovědnosti firmy. V souvislosti s tímto přístupem se tak zrodil například projekt Rozjezdy zaměřený na podporu začínajících podnikatelů nebo nová podoba Fondu T-Mobile, jehož jedním z cílů je i podpora vzniku společensky prospěšných aplikací. V rámci své práce využívá i zkušeností, které nabyla v období, kdy vlastnila cukrárnu nebo později při provozu vlastní restaurace. Zkušenosti má i z oblasti prodeje, obchodu a marketingu.


David Slížek
Šéfredaktor Lupa.cz

Šéfredaktor Lupa.cz, dříve redaktor IHNED.cz, předtím Aktuálně.cz a Českého rozhlasu. Najdete ho na Twitteru nebo na LinkedIn.
 

 
 
 
 


Zdeněk Spurný, MBA
Senior manažer řízení kategorie a produktů T-Mobile Czech Republic a.s.

Profesní dráhu započal na Univerzitě Palackého v Olomouci, kde se zabýval distančním vzděláváním za využití ICT technologií a s podporou financování EU. V roce 2003 nastoupil do společnosti T-Mobile Czech Republic, kde mj. stál u zrodu fixních produktů pod označením ProfiNet. V současné době zde zastává post senior manažera řízení kategorie a produktů, pod který spadají mobilní platby, mobilní obsah a aplikace, mobilní reklama a xDSL služby. Je držitelem titulu MBA z ČVÚT v Praze.
 


Patrick Zandl
ARIGA s.r.o.

Patrick Zandl spoluzaložil v roce 1996 Mobil server, magazín o mobilních telefonech, který později prodal společnosti MAFRA. Dnes publicista a analytik telekomunikačních trhů, podílel se na řadě dalších internetových projektů (Pipay.cz, Stream.cz). Působil na pozici šéfredaktora odborného serveru Lupa.cz.